Tuesday, July 7, 2009

Transformers




Dari gambarajah bangang di atas, dpt aku gambarkan beberapa situasi bangang...

1. Bayangkan si bangang di atas berdiri berlatar belakangkan bandaraya kuala lumpur; pasti aku akan rasa lebih selamat kerana abg optimespraim yg bangang itu bersedia menjaga ibu kota negara kita.

2. Bayangkan berapa bangang brader yg sanggup menjadi model menyarung sut bangang tersebut; aku rase brader tu mesti dpt bayaran yg lumayan... lagi pun muka tak nampak. nampak mata yg konon2 garang tu (jika di zoom 300x), padahal mata tu mcm sedih sebab diperbangangkan sedemikian.

3. Bayangkan rakan sedarjah anda memberitahu bahwasanya dia akan menempah sut berkenaan sbg baju raya thn ini; aku rase rakan anda itu 10x lagi bangang dari brader di atas. (dan lebih bangang jika baju itu ditempah kat den wahab... dan berkali-kali bangang kalo den wahab masih lagi nak ambik tempahan bangang tersebut)

4. Bayangkan brader tersebut ada anak, dan anak beliau sebangang beliau; aku rase mcm malas nak komen dah... ape2 hal, tgk kat sini --> ANAK BELIAU


cakcibor - anda cuba klik gambarajah tersebut, cuba tutup mata kiri brader itu (mata brader itu ok, bukan mata anda!) dan lihat betapa ganasnya brader itu. kemudian, cuba tutup mata kanan brader itu (kanan shj, bkan kedua-duanya. yg belah kiri tu dah bleh buka la!). tenung matanya dlm2...dan lihat betapa sedih dan pasrahnya beliau...

1 comment:

  1. bangang gile weh!!

    semua la bangang!hahaha

    ReplyDelete