Thursday, July 9, 2009

Selamat

Semenjak dua menjak ni, aku terasa bandaraya kolumpo ni makin selamat. bkan sebab polis makin ramai (korang takkan perasan pun kalo polis kat mesia ni bertambah), atau jenayah makin kurang, tp disebabkan bertambah populasi makhluk yg kita tak sangka selama ni ia berada di sekeliling kita.

Pagi tadi... on da way nak ke opis, aku perasan sesuatu - kenderaan2 yg berlogo 'autobots' makin bnyk berbanding kenderaan yg berlogo 'decepticon'. tiba2 time tu aku tersenyum sendirian. mmg aku puas hati. aku rasa selamat sgt2 skang ni sbb populasi 'autobots' makin bnyk berbanding 'decepticon' yg jahat itu. seblum ni aku agak risau, kerna di area umah aku, ada sebuah treler panjang yg sudah mengaggotai 'decepticon'. tp sejak bertambah populasi 'autobots' aku tidak gusar dan tak kencing malam lagi. terima kasih 'sabut pillow' (diiringi senyuman hingga ke telinga). stakat myvi 'autobots' 10 biji, pasti dpt menumbangkan treler 'decepticon' yg sebiji itu...

No comments:

Post a Comment