Wednesday, May 27, 2009

Man U - Barcelona

aku takkan buat apa2 review atau apa2 ramalan berkenaan dgn perlawanan bola mlm ni antara Man U dan Barcelona. bukan bidang aku utk mendalami itu semua..

baru je sebentar tadi member aku tanya,

"ko tak tgk bola mlm ni?"

tiba2 je aku tersentak lalu bergegas-gegas menjawab.....

"ko ingat aku dah bosan dgn life aku sampai nak tgk bola?"

...GAMPANG! getusku dlm hati...

memang tak masuk dlm kamus hidup aku bab2 bola ni. bkannya aku tak pandai main. boleh saja kalo aku nak sepak bola tu...bkan susah pun. tp tak bermaksud aku tak pernah tgk perlawanan bola. yg paling last aku tgk, bilamana pasukan selangor dijodohkan dgn kelantan utk pusingan akhir piala malaysia yg lepas. aku TERPAKSA menonton kat tv bersama-sama adik2 dan ayahku...time tu mmg aku terasa....terasa sgt2...

aku terasa hidup aku kosong dan tak bermakna sbb takleh nak tgk channel lain. terpaksa tgk bola!! arrgghhhhh....bosaaannn!!!


cakcibor - dah la tgk piala malaysia....lagi takleh blah!!!

No comments:

Post a Comment