Friday, August 14, 2009

Al-Fatihah

Al-Fatihah... semoga rohnya di tempatkan di kalangan org yg soleh...

Semalam, aku dah kehilangan seorang kawan yg aku rase sgt cool time blaja dulu. Mohd Azyzeer Rahim @ Gg. rumet aku yg mula2 aku masuk MMU dlu. sgt selamber. mula2 register, rambut dah panjang lepas bahu. awek2 pun jeles tgk rambut dia. aku, menyesal plak potong rambut seblum nak masuk mmu dlu. kalo aku tau, aku dah simpan rambut sampai tumit dah.

Bnyk kenangan aku ngan Gg time blaja dlu. aku ingt lagi time mula2 blaja nak lepak kl. naik bas dari central market nak pegi bkt bintang. ape jadah bayar tambang 30sen bleh sampai selayang?? rupanya bas tu dr bkt bintang nak ke selayang. cilakak. kene tambah lagi rm2.60.

Aku ingt lagi time aku outstation kat kuching thn lepas. malam2, mamat ni la rajin pick up aku kat hotel, then bawak lepak kat area kuching. bnyk ajar aku jln2 kat kuching tu dan tak lupa juga menunjukkan rumah awek2 yg berpotensi utk di 'tackle'. tp time tu aku tak fasih lagi cakap sarawak, so niat tu terpaksa aku tangguhkan dulu.

Last aku jumpa mamat ni, hujung thn lepas. masa tu dia ada seminar kat PD. dia mintak tolong aku hantar dia ke tempat seminar tu.

Dan semalam, aku dpt sms yg dia dah pergi meninggalkan kita semua setelah beberapa minggu paralyse akibat stroke, simptom drpd brain tumor yg dia hidapi.

AL_FATIHAH

No comments:

Post a Comment